2010. január 14.

bárhol...bármikor

pár évvel ezelőtt mindig azon sajnálkoztam, hogy nem jutok el idegen országokba és tájakra, így jelentős mértékben korlátozva éreztem magam a fényképezés terén. az utazásaim előtt azonban rájöttem, hogy a közvetlen lakóhelyemen is van fényképezni való téma, egyedül az én korlátaimon kell átlépjek.
akkor kezdtem kapisgálni, hogy maglód csodálatos állatvilággal rendelkezik. őzektől a sasokig és a vadnyulaktól kezdve a szitakötőkig sokrétű témát nyújt a természet. idővel persze rájöttem, hogy igazán jó fényképet pokolian nehéz készíteni. figyelni kell az állatok viselkedését, megfelelő napszakot is érdemes választani.
egy fénykép sem ér annyit, hogy megváltoztassuk, belenyúljunk a természetbe!

fotózni bárhol lehet, téma mindig akad, az a kérdés átlépsz a saját magad által felállított korlátokon vagy nem...