2010. december 11.

Lonely Planet

Kifejezetten utálok decemberben a városban sétálni. Rengeteg ember, többségük ideges, rohan és nem lát mást a szemei előtt, mint a jobbnál jobb ajándékok beszerzésének a lehetőségét. Négy kereskedelmi év, négy karácsonyi roham végigmelózása után azért üdítő a pult túloldalán lenni! :) Mivel épp Pesten voltam és két találkozó közt volt egy óra szabadidőm kedvenc kedvtelésemnek tettem eleget, azaz végig jártam az antikváriumokat a Múzeum körúton. Cél: útikönyv beszerzés. A régi Panoráma köteteken (amúgy tök használhatóak!) és a ma nagyon menő, ám teljesen hasztalan képes könyveken kívül meglepődve tapasztaltam, hogy szép számmal akadnak Lonely Planet kiadványok is! Naná, hogy ami kellene legfelül van… Kis segítséget kérek az eladótól, mennyibe is kerülhet, a válasz 5000Ft körül. Az ár teljesen jó, de mondom köszi ne vegye le, mert ez nekem sok. Jó kofa révén gyorsan létrára pattan és már kezemben is a könyv! :) Kérdezi, hogy mennyiért vinném el. Nagyon nevetséges összeget mondtam neki, majd kis beszélgetés után kiegyeztünk 2500Ft-ban. Ezúton is nagy köszönet neki! :)

-2009 májusi kiadás, amit 2010 márciusában frissítek majd- :-)